Everitt, B.S., Landau, E., Leese, M. (2001), Cluster analysis, Arnold, London. ISBN 9780340761199.
Gatnar, E., Walesiak, M. (Eds.) (2004), Metody statystycznej analizy wielowymiarowej w badaniach marketingowych [Multivariate statistical analysis methods in marketing research], Wydawnictwo AE, Wroclaw, p. 338. Available at: http://keii.ue.wroc.pl/pracownicy/mw/2004_Gatnar_Walesiak_Metody_SAW_w_badaniach_marketingowych.pdf.
Gordon, A.D. (1999), Classification, Chapman & Hall/CRC, London. ISBN 9781584880134.
Milligan, G.W., Cooper, M.C. (1985), An examination of procedures of determining the number of cluster in a data set, "Psychometrika", vol. 50, no. 2, 159-179. Available at: tools:::Rd_expr_doi("10.1007/BF02294245").
Milligan, G.W., Cooper, M.C. (1988), A study of standardization of variables in cluster analysis, "Journal of Classification", vol. 5, 181-204. Available at: tools:::Rd_expr_doi("10.1007/BF01897163").
Walesiak, M., Dudek, A. (2006), Symulacyjna optymalizacja wyboru procedury klasyfikacyjnej dla danego typu danych - oprogramowanie komputerowe i wyniki badan, Prace Naukowe AE we Wroclawiu, 1126, 120-129. Available at: http://keii.ue.wroc.pl/pracownicy/mw/2006_Walesiak_Dudek_Taksonomia_13_PN_AE_1126.pdf.
Walesiak, M., Dudek, A. (2007), Symulacyjna optymalizacja wyboru procedury klasyfikacyjnej dla danego typu danych - charakterystyka problemu, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecinskiego nr 450, 635-646. Available at: http://keii.ue.wroc.pl/pracownicy/mw/2007_Walesiak_Dudek_Symulacyjna_optymalizacja_wyboru.pdf.